lauantai 2. heinäkuuta 2016

Cosvision 2016

Mä huomasin, että mun viimesimmästä blogimerkinnästä on _hieman_ aikaa... Aattelin, että ku oon kumminkin käyny täs nyt muutamassa conissa, nii kirjottaisin jokasesta ennen seuraavaa conia edes jotain... Tosiaan; Cosvision. Let's begin.

Cosvision, 23-24. huhtikuuta, Hämeenlinna, Verkatehdas

Kuten aiemmassa merkinnässä mainitsin, niin Cosvisionissa itselleni tärkein osio oli esityskilpailu. Kisa käytiin kumminkin vasta sunnuntaina, joten lauantaina oli aikaa hengailla. Olin lauantain omissa vaatteissani ja toimin kaverini hovikuvaajana, hänen cossatessaan Honokaa Labu libusta (Love live! se vissii oikeesti on...) ja Monaa kuvasin Mystikkona :) Käytiin Rimpun luento ja cossikisat kattomassa, minkä jälkeen lähdettiin ajelemaan kotiin. Tosiaan siitä erikoinen con-reissu, että molempina päivinä ajettiin ees-taas eikä majotuttu con-paikkakunnalla.

Sunnuntai sitten olikin se pääpäivä mulle! Ihme kyllä nukuin yön todella hyvin, enkä pahemmin jännittänyt, vaikka kisaamaan menossa... vieläpä esiintymään! Porukat kuskas mun lavapropit ja mut Hämptöniin, koska kaverini kyytiin ne ei ois mahtunut. Assarini Monan tapasin aamulla Verkatehtaalla, josta sitten yhdessä roudattiin mun lavapropit ja ihan kaikki bäkkärille ja ruvettiin kasaamaan niitä. Samalla mä myös yritin rauhottua ja kasata itteäni. :'D Onneks Mona oli tukena! Lavaharkat. Joo, olin vissiin vähän stressiperse ku saatoin olla vähän hankala, mut pyysin kyl tekniikalta anteeksi... ei siitä sen enempää. Kuitenkin harkat saatiin ajettua läpi ja ne meni hyvin. Itse kisan alkuun oli niin vähän aikaa (ja bäkkäriltä näki ruuduista, että itse con-alueella ei ole ketään...), että päätettiin jäädä bäkkärille hengaamaan ja odottelemaan kisan alkamista.

Tunnelmat just ennen kisaa! O_O
Olin toisena vuorossa ja jännityskin alkoi nousta aika mukavasti. Viimein mun vuoro tuli ja ku mun alkuvideo lähti pyörimään, niin muutama syvä hengitys siinä ja ei kun lavalle. Kaikki sujui niin kuin pitikin ja esityksen lopussa kun juoksin Tardikseen sisälle (missä Mona odotti mua ja auttoi avaamaan oven) ja tajusin, että selvisin alusta loppuun kunnialla, niin halasin Monaa ja melkein siinä itku pääsi. Olin vihdoin päässyt eroon lavakammosta ja aiemmista traumoistani. Sain myös yleisöltä niin kovat hurraukset, että jäi tosi hyvä mieli. Tuomareiltakin sain vain hyvää palautetta, erityisesti lipsyncasta pitivät ja yksi tuomareista oli luullut, että lavalla on ammattilainen.... juuh :'D Kisan jälkeen sain tosi monelta niin hyvää palautetta, että ois tehny vaan mieli itkeä. :D Tuntu niin hyvältä, ku oli stressannu niin pitkään ja kaikki ikävät muistot taustalla.

Kivasti kans kuvia oon saanu esityksestäni ja sen jälkeen. Niitä tähän: 

creditsit J-Kameko, Timo Virtanen, Emilia Lahtinen ja Mikael Peltomaa

Handlaan mun ilmeet.

Atraxi, jolla näköjään on kengät... :DD

My Tardis <3 as ugly as me eiku





Noi mun lavapropit on niin kauniita.... mut onneksi niitä ei tuomaroitu :'D Ajoivat asiansa. Kisan jälkeen käytiin photoshoottaamassa. Mä otin kuvia mun kaveristani Mavisina ja kaveri kuvasi mua.





Kävin yhdellä luennolla sen aikaa, että porukat tulis hakemaan mun lavapropit takaisin ja veisivät säilöön sinne, ku ei ne mun kämppään ois mahtunu. Lavapropit luovutettuani lähdin seuraamaan seuraavaa luentoa, minkä jälkeen sitten olikin kotimatkan aika. 

Cosvision oli oikein mukava, mitä nyt ehkä hieman tylsänpuoleinen ois voinu olla, jos mulla ei ois tota kisaa ollut. Mut tosta sain semmosen boostin, että haluan ehdottomasti päästä esiintymiskisoihin uudestaan ja ehkä vielä niihin arvokisoihinkin uskallan lähteä! 

Ei muuta ku seuraavaan merkintään ->

2 kommenttia:

  1. AAAAAAA. Harmittaa nytte etten oo nähny sun kertaakaan cossaavan Yhtätoista :D Näyttää tosi hyvältä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :3 Sun pitää joskus taas tulla coneihin nii mä voin sillo cossata tohtorii ;D

      Poista