maanantai 1. heinäkuuta 2013

Desuuuuu~

Ah Suiseiseki, pääsit alottamaa mun Desu-merkinnän. Mutta, mun blogilla on 2000 sivun katselua! (Nyt jo enemmän, koska jatkoin tän kirjottamista myöhemmin ku sillo ku toi 2000 oli...) Mut se ei ollu se pointti, vaa näköjää oon unohtanu kirjottaa hurjista seikkailuista Desussa. Osasyynä myös odottelin valokuvia, jottei koko merkintä ois pelkkää tekstiä. Kävin btw perjantaina leffassa kattomassa Fast and Furious 6. Se oli aika hyvä, menkää kattomaa se. Sunnuntaina kattelin kotona Ice Age 4, Madagascar 3 ja X-Men: First Classin. Neki oli hyviä, kantsii kattoa jos tykkää yhtään noista leffoista. Mut jospa menis takas siihen asiaan:

Perjantai 

Perjantaina lähdettiin matkaan... öö, en edes muista monelta. Mut sen muistan, et mun piti olla Sestran luona tasan kahdelta ja olin vartin myöhässä ja Sestra-parka joutu seisomaa vesisateessa. :'D Kamat kämpille, joita oli taas paljon, miten mä en osaa pakata vaan vähän? Tosin mul oli niin paljon proppeja ja muita, et ne vei tilaa. Muulle kamalle ku cosseille ja propeille oli ihan liian ylisuuri matkalaukku.

Matsumoto ja Toshiro Hitsugaya.
© Kyuu Eturautti
Hetken siinä töllistelin ja kattelin ku Sestra meikkaa (ja viihdytin sen kissoja... tai no toista, ku toinen juoksi vaa karkuu) ja rupesin sit iteki pistää piilarit silmiin ja meikkiä naamaan. Hienosti tajusin siinä kohtaa ku peruukki oli hyvin päässä, että mulla on vielä cossiin kuulumaton t-paita päällä... Teki mieli ottaa sakset käteen, mut onneks ei ollu sen suurempi vaiva ottaa peruukki pois päästä. Mutku se oli niin hyvin. D: Toshiro Hitsugaya Bleachistä ja Usagi Sailor Moonista olivat valmiita hassunhauskaan matkaan kohti Sibelius-taloa. Ne mun warajit oli muutes todella sadekeliystävälliset. Sukat kastu minuutissa. <3 Se naruki värjää nii sukat ei ollu enää narujen kohdilta valkoset...
 
© Sestra

Sibbellä sit käytiin heti ekana sisäänpääsyn jälkeen tsekkaamassa kirppari ja Sestra teki merkittäviä löytöjä, ite en löytäny mitään. Hengailtiin ja tavattiin mm. Alex ja ulkopuolella venasikin jo Lily, jolle piti käydä heittämässä sen ranneke, jotta se pääsis sisälle. :D Nopsat kuulumisienvaihdot ja sit suunnattiinkin Sestran kanssa kuvauspisteelle kuvauttamaan ittemme. Löysin Hitsugayalle Matsumoton! Kiitoksia Tialle siitä, että lähti kanssani kuvauspisteelle ottamaan hienoja kuvia. Hänen luvallaan sain julkistaa näitäkin kuvia. :) Kuvauspisteen jälkeen ooteltiin sateen loppumista ja sit suunnattiin omille shoottailuille. 
 
© Sestra

Luennoilla ei oikein käyty, ku ei löytyny mitään mielenkiintoista. Tavattiin muutama muu ihminen lisää, mm. Ninnu ja sitte suunnattiinkin iltasella kotiin jauhamaan schaibaa ja puhumaan tyhmiä. Kaikkein parasta perjantaissa oli, kun kuvauspalvelun hemmot kehui mun ja Ulquiorra-cossaajan (en edelleenkään oo löytäny kyseistä henkilöä desun jälkeen ;_;) kuvia taideteokseksi. Olin kyl todella otettu, ku huippukuvaaja on laittanu yhden kuvansa meistä omiin suosikkikuviinsa. <3 

"Väkivalta ei ole ratkaisu... paitsi jos tarkoitus on ottaa jänniä kuvia. Vähänkään uskottavamman puoleiset taisteludueton poseeraukset sujuvat harvoilta."
© Kyuu Eturautti
Myös todella otettu, kun eräs cossaaja tuli sanomaan mulle, että mä olen PARAS HITSUGAYA, mitä se on koskaan nähnyt! Desun jälkeen sit käviki ilmi, et kyseinen cossaaja on Valkoinen Samurai. :D Kiitos siitä. Tähän loppuun perjantain osalta kuvatulva, jonka jälkeen päästäänkin lauantaihin!


© Sestra

© Sestra

© Kyuu Eturautti

© Kyuu Eturautti

© Kyuu Eturautti

© Kyuu Eturautti

Henk.koht. lemppari © Kyuu Eturautti

Lauantai 

Lauantai oli jokseenkin helpompi päivä. Lauantai-cossia ei nimittäin tarvinut tehä ku se löyty jo viime vuodelta, eli Justin Law Soul Eateristä. Mitä nyt Carcan Claw:n väsäsin ja tein uuden ristin ja hankin peruukin. Kasattiin pientä ryhmääkin, mikä vähän harmiksi purkaantui suht nopeasti. :/ Mut eipä voi mitään, joskus toiste sitten ehkä uudestaan. Kiitoksia immeiset kuiteskin ryhmäilystä! :)


Ryhmäkuva! En nyt muista et kuka tän kuvan otti, mut oikeudet Minorealla.
 Voisko joku kertoa, et miks mä aina lagaan kuvissa? 


Taistelukuvaa Girikon kanssa! Tällä kertaa en ite lagaa... vaan mun käsi :'D © Minorea
Lauantainakaan ei käyty luennoilla, ainoastaan rohmuttiin parhaat päältä myyntisalissa ja käytiin kisailut kattomassa. Lauantaina myös tavattiin paljon uusia ihmisiä. Mm. meidän Shinigami-samamme kaveri Kei, jonka kanssa tuli juteltua aika hemmetin paljon! Nykypäivänäki puhutaan jotain päivittäin ja Kei tutustutti mut yhteen äärimmäisen hyvään j-rock bändiin! Käykääpä kuuntelemassa D:tä! Oma lemppari on Der König Der Dunkelheit. 

Ensimmäistä kertaa myös käytiin iltabileissä! Siel soi ihanaa musaa, mm. Mega Manista tehty upea remix. ;O; Sestra vähän kummaksuen katto mua ku hypin ja pompin siinä sohvalla... sit Alexin kans innostuttiin ku ne soitti Soul Eaterin tunnaria. <3 Ehdottomasti uudestaan Desun iltabileisiin!

Sunnuntai 

Sunnuntaina olikin sit vuoro laittaa Mushishista Ginko. Alex sanoi lähtevänsä kotiin kymmenen aikaan, mut mä pakotin sen jäämään loppuun asti ja niinhän se kiltisti jäikin. >:D Kei-pirulainen oli karannu, ku sille tuli huono olo. >:0 Sunnuntaina lupasin itelleni, etten osta mitään, koska mulla on puinen reppu. Kuiteski sit ensin kirppiksellä Sestra heiluttaa Ragnarök 3 DVD:tä mun naaman edessä, niin kiva... pakkohan se oli ostaa. Myyntipöydiltäki löysin yhtä jos toista ja Alex kävi taidekujalta ostamassa upean piirroksen Ginkosta. Mun oli PAKKO saada kans! Onneks sil taiteilijalla oli toinen. <3 Kehystän sen jossain vaiheessa, ku saan kehykset. 

Mitäs muuta? Alex pääs artsuilee ja kuvaamaa mua ihan todenteolla! Shoottailtiin ihan mukavan aikaa ja pistän sit kunnon kasan niitä tähän loppuun. Esityskisa käytiin kattomassa ja se oli vallan upea, kärkikolmikko ansaitsi paikkansa. Esityskisan jälkeen käytiin ulkona mättämässä kotipizzan pizzat naamaan ja oltii tyytyväisiä. Sit tulikin liian nopeesti päättäjäiset ja aika lähteä kotiin. Selkeästi conikrapula iski jo siinä vaiheessa, koska unohdin yhtä jos toista Sestran luo. Ei, kengät eivät ole tärkeät...

Mut nyt niitä kuvia! Kaikki kuvat on Alexin ottamia ja näistä ensimmäinen on myös Sestran muokkaama. 

Lempparini





Nii ja sit tietysti on Emilia Lahtisen ottamat kuvat:


© Emilia Lahtinen

© Emilia Lahtinen
Seuraava merkintä on varmaankin johonkin sarjaan liittyvä, koska oon saanu Trinity Bloodin päätökseen ja nyt on Death Note mangat rankassa käytössä. Ikuisuusprojekti Bleach ei varmaan pääty pitkään aikaan! Seuraava con tulee olemaan Tracon ja sitä seuraava tulee olemaan Desucon Frostbite, mikä muuten on kolmipäiväinen! Jei! <3

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja hienot cossit sulla ^^ ♥

    VastaaPoista
  2. Mukava Desu-postaus ja ahkjfdskh sun Hitsugaya cossi, se on vaan niin magee!

    VastaaPoista