lauantai 2. helmikuuta 2013

Frostin asut

Pitkään jo harkitsin, etten paljastaisi Desucon Frostbiten lauantain asua missään vaiheessa. Kävi kuitenkin niin, että aattelin sen olevan turhaa, koska kuitenkin jossain vaiheessa se tulis julki! No daa, tietysti. :D FB:n ryhmään ja Anikiin niistä laitoinkin jo, mut vois turista täällä bloginkin puolella, ettei tää hiljene liiaksi.

Lauantai

Lauantai tulee olemaan aikamoista tuskaa... mut cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä! Mun asu tulee olemaan sen verran iso, etten edes mahdu oviaukoista ilman, että menen sivuttain. Kaikkein pahimmat kauhuskenaariot on jo mietitty valmiiksi, että mistä kohtaa saattaa alkaa tuntua tuskaa ja sitä kyllä löytyy joka puolelta, jos pahin sattuu. Mut eipä tuo mittään, ei saa mennä siitä mistä aita on matalin, vaan tehdä niin hyvin kuin vaan pystyy. 

Jos mä saan tän tehtyä loppuun Frostiin mennessä (n. kaks viikkoa aikaa...jeij...) nii oon kyllä ihan h*vtin ylpeä itestäni! Kaikkein eniten ylpeä olen siitä, että tää on eka asu, jonka oon tehny KOKONAAN itse! Tietyst äiskä neuvo joitain tiettyjä asioita, että miten ommellaan, koska en oo esim. vetoketjua ommellu koskaan nii vähän hankala lähtä tosta noin vaan. :D Mut ei oo koskenu kertaakaan itse asuun. 

Nii ja mikäs se mun asu onkaan? No, Szayel Aporro Granz Bleachistä, Resurreccion-muodossa!



Tällä hetkellä on niin vähän saatu valmiiksi, vaikka aikaa on uhrattu ihan hemmetisti. Valmiina mulla on hanskat, joihin tein fimosta kynnet ja liimasin ne hanskoihin kiinni. Myöskin tuo "päähine"/"lasit" tai miksikä niitä haluaakaan kutsua, on myös valmiina. Päätin tehdä myös pienen Uryu-nuken, (kyllä, KÄSIN) joka sekin on jo valmis. Sille vain kävi pieni vahinko ja naama sotkeentui, joten Uryu-parka koki kasvoleikkauksen.

Szayel ja Uryu-nukke
En tiiä, et mistä mä sain päähäni tehä tän, tai oikeastaan, mistä mä sain päähäni, että mä pystyisin tekemään tän! Eihän se ollu muuta kuin tuumasta toimeen ja meinasin saada valmiiksi. Nää viimisimmät päivät ei ookaa muuta kuin asun tekoa, mitä nyt töiltä aina kerkiää! 

Sunnuntai

Sunnuntain asu on mulla onneksi jo valmiina, niin voin keskittyä 100% Szayelin tekoon. Sunnuntaina pistän vähän, ainakin osittain, helpompaa päälle. Laitan Lord of the Rings artworkia, jonka löysin yhden sivuston kautta.


Sadorhael of Silverlode

 Käytin kyseistä asua Studio123:n Hobitin ensi-iltariehassa ja nyt sain oivan tilaisuuden käyttää tätä haltia-asua uudemman kerran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti