torstai 10. maaliskuuta 2016

Kävin Frostbitessa.

Ei mul muuta, moi.

No ei vaineskaa, tää merkintä on vaan ihan helvetin myöhässä enkä koht muista koko Desucon Frostbitesta yhtään mitääääääääään... :'D Kaikki energia menny tän n. parin kuukauden aikana työssäoppimiseen nii oo edes jaksanu yrittää kirjotella blogiin. Mut yritetääs taas. Tosiaan, aiheeseen.

Perjantaina kävin hakemassa kaverini Kein bussiasemalta ja sit köröteltiin kohti Sibbeä. Puvuksi olin valinnu Jack Frostin Rise of the Guardiansista, koska helppo ja rento puku ja sopii teemaan. Käytiin jopa yhdessä ohjelmassa! En vaan muista tarkkaan, että mikä se oli, mutta joku "musta lammas animessa" tms... osasyynä voi olla sekin, että luennon pitäjällä ei oikein ollu kunnon pointteja ja jokasesta kohdasta jäi vaan vähän sellanen "wtf"-fiilis. Noin muuten näin illan mittaan paljon kavereita, joita ei ollu nähny pitkään aikaan. ;_; Tarpeeks hengailtuamme lähettii sit mun kämpälle ja taidettii siinä syödä ja kattoa Rise of the Guardians. :D Eikä mun edes tarvinu sanoa mitään, ku Kei päätti leffan! XD

Ja koska mulla ei ole perjantailta kauheasti kuvia, niin selfieitääää! Sukkalaatu on sukkalaatu, mut otapa kännykän huonolla kameralla pimeässä kuvia ja yritä saada hyvää laatua :'D Mä sentäs muokkasin noita niin paljon et niistä sai jotain selvää ja sen mikä pelastattavissa oli!




Ja ainiin, olihan mul viel yks kuva, missä Kei oli niin edustavana. I'm not even sorry :'D



Lauantai alkoi vähän... hitaasti. Suunniteltiin, että oltais ysiltä Sibbellä, mut oltiinkin sit vasta kympiltä, koska aamu oli hidas. Onneks Tiki oli lupautunu ottamaa meille paikkaliput cosplaykisojen yleisöstä, nii ei sillee ollu sit enää kiire. Ennen kisoja tuli pyörittyä taidekujalla ja myyntipöytäsalissa ja kävin pikaisessa photoshootissa yhdessä casualty cosplayn kanssa. Kuvaajana toimi mialiina. Noita kuvia odottelen vielä, joten mulla on jälleen, yllätys yllätys, pelkästään selfie puvustani. :D Nii ja siis cossasin tommost randomia Imperial Generalia/Commanderia tai jotain Star Warsista.


Ssshhh yhtään ole ylivalottunu tai mitään.... kuvittelette kaiken.
Oli muuten aikasta kivempaa ku oli omat hiukset käytössä eikä tarvinu piilareita käyttää. Rentoa meininkiä siis, mitä nyt tosta hatusta tuli vähän liian kireä, mut ainahan nyt jokin täytyy olla vialla. Liian helppoja ja mukavia pukuja ku ei vaan ole. Lisäks oli outoa, ku mul ei ollu minkäänlaista proppia :| Aina ollu edes jotain. Tai no... olihan mul joku Envy jolla ei myöskään ollu mitään.

!!!! Tähän väliin ennenku unohdan nii muistin, että näyn jopa yhdessä ryhmäkuvassa ja voisinkin sen laittaa tähän väliin. :D


(c) Jesmo
Noiden snowtrooppereiden kanssa kävin shoottailemassa. :D 

Ööh, mitäs sit... Yhdellä luennolla käytiin. "3D animessa, kuka sitä käyttää ja miksi." tais olla aihe. Kiinnosti tosi paljon, mut olin vaa kauhean väsyny ja nälissäni nii varmaa näytti eturivissä tosi hyvältä luennon pitäjälle ku nuokuin siellä... ja mä kans viestittelin twitterissä kaverin kanssa, mut se sentäs piti mua hereillä! Olen siis pahoillani jos luennon pitäjä pahoitti mielensä. Mä kans pidin tosta luennosta paljon, et kyllä syy oli ihan itessäni, eikä luennossa. :D

Kisoja kävin kattomassa. ECG oli tosi jees, eikä niissä ollu mitään valittamista. Hall cosplay taas... meh. Liikaa samannäkösiä pukuja, hameita toisensa perään ja sijottuneet oli kans vähän meh. Eikö sit enää löydy coneista cossaajia, joilla ois hulppeampia pukuja vai onko agentti niin "kapeakatseinen", että valitsee vaa sellasia, mitkä miellyttää omaa silmää? Tota vois spekuloida niin paljon ku jaksaa, mut koska oon laiska, en jaksa. Pitänee ens Frostissa yrittää ite Hall cosplayhin mukaan. x)

Kisojen jälkeeeeeeeeeeeen, hengailin. Aika paljon. En ees muista kuinka pitkään, mut illalla sit kaara lähti kohti mun kämppää ja syötiin ja katottii Shrek 1. Iltabileisiin ei lähdetty, koska sinne ois pitäny mennä kävellen, koska mä en aja Lahden keskustassa. Ihan vaan siitä syystä, että koska lahtelaiset ei osaa ajaa, nii mä en sinne sekasotkuun mene. Leffan ja syömisen jälkee taidettii turista hetki ja käytii nukkumaan.

Sunnuntaina heitin sit Tohtoria päälle. Pitihän se 11th Doctor näyttää Desuconissakin, ku Traconissa se oli niin menestys ja tällä kertaa en ollu kipeä. :D Sunnuntain kohokohta oli kyllä meidokahvila, johon menin parin kaverini kanssa ja sieltäkin mulla on selfie!!! Tai no, ei ihan meidokahvilasta, mutta siitä vierestä, ennen meidokahvilaa :'D


Seree kiinnostaa :|
Meidokahvilaan menemisessä pääpointti oli se, että mun kaveri Mona oli siellä meidona! Halusin mennä sitä tukemaan ja muutenkin moikkaamaan ja muutenkin! Mut oli se kivaa :D Hyvää syötävää ja juotavaa ja seuraa ja sit viel vähän kuvia Polaroidilla. (Ja koska ne kuvat on jo äiskällä menossa valokuva-albumeihin nii en voi niitä lisätä tänne nyt) Mul meni sinne varmaa puolet mun rahoista mitä koko conin aikana käytin :'D Mona oli niin outo meidona... se on niin erilainen ku mitä meidot yleensä nii olin vaa sillee "kuka sä oot, mitä sä tääl teet, MITÄ SÄ TEIT MONALLE?!"

Mut joo, oli kivaa. Enkä tainnu käydä sunnuntaina yhdelläkään luennolla. Ei oikein ollu mitään kiinnostavia aiheita ja koko conin loppuaika oliki sit lähinnä hengaamista ja jutustelua kavereiden kanssa. Taisin myös käydä pomppimassa tanssipelissä :D Ehkä... se oli joko lauantai tai sunnuntai... mut whatever. Rytmipeleiki pelattiiiiin jossain kohtaa. Mut jöö. Päättäjäisissäki käytiin! En muista millo viimeeks oisin käyny päättäreissä. :'D Ne ku välillä tuppaa jäämään välistä... 

Conin päätyttyä sanoin heipat kavereille ja just ku pääsin autoon sisään, nii se perkule oli sit päättäny et akku tyhjentyny. -__- Eipä lähteny sit auto käyntiin, eikä ollu enää ketää jolla ois ollu starttikaapeleita tai mitään. Niinpä mä sit kävelin kotiin... vaikka matka ei olluka pitkä (kävellen 15-20min) nii kyl se siin n. 20 asteen pakkasessa, ohuissa Tohtorin vaatteissa ja kengissä tuntu tosi kylmältä. Olin kyl ihan jäässä ku kotiin pääsin ja heti ekana menin kuumaan suihkuun. Ihme kyllä en tullu kipeeksi. 

Ens kerral yritän olla aktiivisempi ja kirjotella conista nopeammin, koska tosta jäi varmaan yli puolet sanomatta, koska ei voi vaa muistaa :D Plus kaikki muut kiireet ja jännitykset ja paineet ja iiks! Seuraava con onnnnnnnn Popcult! Missä meinasin, että kuljen omissa kuteissa kamera kourassa ja kuvailen ihmisiä. :D Hieman houkuttelis pukudesignkisa, mutta koska oon piirtämistaidoton nii en saa siitä refekuvaa ja sit kuljetus ja kaikki olis vähän liian ongelmallista. Plus se, etten pääsis coniin sisälle, koska mun pukuun kuuluu metallinen koristekatana. Tai pääsisin ite sisälle joo, mut mun katana takavarikoitais ja sitä en halua. Cosvisionissa sitte taas cossailen ja teen ehkä vähän muitakin jänniä asioita. :D

"Lyhyestä" virsi kaunis, stay tuned!

Ps en jaksa tarkistaa onko ajatus- ja/tai kirjotusvirheitä. Iha sama. :DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti